سفارش تبلیغ
صبا ویژن

mahtabi blog

نظر

 

عنوان یا    Title در یک صفحه بدین معنی است که شما توصیف دقیق و هوشمندی از محتوای صفحه خود ارائه می کنید. انجام این کار برای بهینه سازی موتورهای جستجو و تجربیات کاربری ضروری است. از آنجایی که تگ عنوان بخش مهمی از بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو اسست، تمرینات زیر برای ایجاد تگ عنوان مناسب می تواند برای سئوی سایت بسیار عالی باشد.

توصیه هایی که در زیر مشاهده می کنید، مراحل ضروری برای بهینه سازی تگ عنوان برای موتورهای جستجو را نشان می دهد:

در مورد طول تگ عنوان خود هوشیار باشید

به خاطر داشته باشید که موتورهای جستجو تنها 65 الی 75 کاراکتر اول تگ عنوان را در نتایج جستجو نشان می دهند و در صورتی که عنوان صفحه طولانی تر باشد از "..." استفاده می کنند. همچنین، این قانون کلی برای بیشتر شبکه های اجتماعینیز صدق می کند. بنابراین اگر می خواهید تگ عنوان مناسبی داشته باشید در انتخاب تگ عنوان خود دقت کنید. البته اگر کلمات کلیدی متعددی را می خواهید هدف قرار دهید و وجود آنها در تگ عنوان برای رتبه بندی ضروری است می توانید عنوان خود را طولانی تر انتخاب کنید.

کلمات کلیدی مهم را در ابتدای تگ عنوان قرار دهید

هر چقدر کلمات کلیدی شما به ابتدای تگ عنوان نزدیک تر باشد برای رتبه بندی سایت تان مفید تر خواهد بود زیرا کاربران بیشتر به ابتدای جملات موجود در نتایج جستجو نگاه می کنند.

برندینگ را در تگ عنوان خود قرار دهید

شما می توانید تگ عنوان های خود را با نام برندتان به پایان برسانید. این کار باعث افزایش آگاهی از برند می شود و نرخ کلیک بیشتری را در موتورهای جستجو ایجاد می کند. برخی از اوقات قرار دادن نام برند در ابتدای تگ عنوان می تواند معنادار باشد. از آنجایی که کلمات موجود در ابتدای تگ عنوان وزن و ارزش بیشتری دارند. بنابراین در مورد عبارات و کلمات کلیدی که در این موقعیت قرار می دهید، هوشیار باشید.

خوانا بودن و تاثیرات احساسی و عاطفی تگ عنوان را در نظر بگیرید

تگ عنوان باید توصیفی و خوانا باشد. تگ عنوان اولین برخورد بازدیدکننده با برند شماست و باید بتواند حس مثبتی را به او انتقال دهد. ایجاد تگ عنوان قانع کننده و جذاب به شما کمک خواهد کرد توجه افراد را در موتورهای جستجو به خود جلب کنید و از این طریق بازدید کننده بیشتری به سمت سایتتان جذب نمایید. این موضوع بیان می کند که سئو نه تنها درباره بهینه سازی سایت و کاربرد استراتژیک کلمات کلیدی است، بلکه به تجربه کاربری نیز مربوط می شود.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص سئو و بهینه سازی سایت، طراحی وب سایت و همچنین اطلاع از آموزش طراحی سایت و سئو و دیجیتال مارکتینک از شرکت طراحی سایت رهوب به این سایت وارد شوید.