سفارش تبلیغ
صبا ویژن

mahtabi blog

نظر

 

یکی از پایه ترین اصول در طراحی سایت درج آگهی و نیازمندی فراهم نمودن دایرکتوری های مختلف در تمامی زمینه های کاری مورد نظر می باشد. ایجاد دسته بندی مناسب برای درج آگهی بسیار حائز اهمیت می باشد که با تفکر در این زمینه می بایست دایرکتوری جامعی را برای طراحی سایت درج آگهی اتخاذ نمود    .

طراحی سایت آگهی و فیلد های مورد نیاز

در طراحی سایت درج آگهی چه فیلدهایی را می بایست برای کاربران مبذول نماییم. فیلدهایی مانند نام شرکت، تلفن، آدرس، ایمیل، آدرس وب سایت، حوزه فعالیت، لوگو و کلمات کلیدی پایه ترین اطلاعات از کسب وکارها می باشد که در قالب فیلدها در طراحی سایت درج آگهی می بایست درج شود.

طراحی سایت آگهی و اصول سئو

طراحی سایت درج آگهی به منظور معرفی نمودن کاربران می بایست سئو سایت قوی داشته باشند و بتوانند کاربران را با کلمات کلیدی به آگهی های مرتبط درج شده هدایت نماید. فلذا پیاده سازی اصول سئو در طراحی سایت درج آگهی و نیازمندی بسیار حائز اهمیت می باشد.

طراحی سایت

چگونه طراحی سایت آگهی موفقی داشته باشیم؟

مهم ترین روش برای موفقیت بیشتر وب سایت های آگهی جذب بازدید کننده و مخاطبان بیشتر به سایت می باشد. زیرا هر چه طراحی سایت آگهی شما تعداد بازدید کنندگان بیشتری را داشته باشد بنابراین آگهی های بیشتری نصیب وب سایت شما خواهد شد. به طور مثال افراد آگهی دهنده ابتدا به تعداد بازدید کنندگان وب سایت توجه می کنند و سپس آگهی خود را در آن درج می کنند حتی اگر درج آگهی در طراحی وب سایت شما رایگان هم باشد ولی بازدید کنندگان اندکی داشته باشید افراد ترجیح می دهند مبالغی را پرداخت کنند و در وب سایت هایی آگهی خود را ثبت کنند که از بازدید کنندگان بیشتر برخوردار باشد زیرا به این موضوع واقف هستند که درج آگهی در وب سایت های بدون بازدید بی نتیجه خواهد بود.

مثلا در وب سایت های آگهی مثل دیوار یا شیپور افراد آگهی دهنده مطمئن هستند با پرداخت هزینه آگهی آن ها در مدت کوتاهی بالای آگهی های دیگر قرار گرفته و به راحتی از این طریق می توانند محصولات و خدماتی که در معرض دید قرار داده اند را به فروش برسانند. نکته ی دیگری که باید به آن توجه کنید رتبه سایت شما در گوگل می باشد اگر طراحی سایت آگهی شما از رتبه خوبی برخوردار باشد آگهی های بیشتری در آن به ثبت می رسد زیرا افراد آگهی دهنده در ابتدا به رتبه سایت شما در گوگل توجه می کنند و بعد از آن آگهی خود را به ثبت می رسانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بهبود رتبه سایت در گوگل به صفحه سئو سایت مراجعه نمایید.

طراحی سایت آگهی

همانطور که در بالا ذکر کردیم هرچه تعداد بازدید کنندگان بیشتری داشته باشید می توانید آگهی های بیشتری را در طراحی سایت خود به ثبت برسانید بنابراین از هماین ابتدای شروع پروژه بهتر است تمامی اصول را به صورت کاملا حرفه ای رعایت نمایید. درآمدزایی از وب سایت های آگهی کار بسیار راحتی است تنها با رعایت تعدادی نکات مهم و ضروری به راحتی به کسب درآمد بپردازید.

همه ی وب سایت های طراحی شده در ره وب به صورت کاملا اختصاصی و حرفه ای بوده و در پروسه طراحی سایت از cms های آماد مثل وردپرس و جوملا استفاده نمی شود. صفر تا صد پروژه مطابق با نیاز و خواسته و سلیقه مشتری پیاده سازی می شود بنابراین همه ی اصول فنی و اصول سئو در پروژه پیاده سازی شده توسط ره وب به طور کامل رعایت می شود.

طراحی سایت رپرتاژ آگهی

رپرتاژ آگهی یکی از بهترین روش های برندسازی اینترنتی می باشد که کسب و کارها با استفاده از آن، به معرفی و برندسازی محصولات و خدمات خود در خبرگزاری ها یا سایت های پر بازدید در قالبی مشخص می پردازند. در حقیقت، یک شرکت یا سازمان به منظور بازاریابی و تبلیغات برند خود از این شیوه استفاده می نماید. رپرتاژ آگهی یک شیوه بلند مدت تبلیغاتی می باشد یعنی محدودیت زمانی ندارد و برای همیشه در سایت های خبری یا پربازدید پایدار است. امروزه با توجه به گسترش نقش اینترنت حضور فعالان اقتصادی بیشماری در این فضای مجازی مشاهده می گردد بنابراین با طراحی سایت رپرتاژ آگهی با معرفی و برندسازی خدمات و امکانات خود به شکلی اصولی مخاطبان بیشتری از طراحی سایت شما بازدید خواهند کرد.

مهم ترین امکانات و خدمات قابل ارائه در طراحی سایت رپرتاژ آگهی عبارتند از:

• امکان مدیریت منو در طراحی سایت رپرتاژ آگهی

• امکان اضافه و یا حذف آگهی های دریافتی در طراحی سایت رپرتاژ آگهی

• نظرسنجی در طراحی سایت رپرتاژ آگهی

• امکان اضافه و یا حذف مطالب در طراحی سایت رپرتاژ آگهی

• امکان آرشیو عکس ها در طراحی سایت رپرتاژ آگهی

• ارتباط با ما در طراحی سایت رپرتاژ آگهی

• نمایش تعداد بازدید کنندگان در طراحی سایت رپرتاژ آگهی

• و صدها امکانات دیگر...

 

طراحی سایت تخصصی رپرتاژ آگهی

طراحی سایت رپرتاژ آگهی به صورت تخصصی نیازمند استفاده از یک تیم حرفه ای و متخصص در این زمینه می باشد. در طراحی سایت رپرتاژ آگهی به صورت تخصصی رعایت نکاتی از قبیل سئو و بهینه سازی، ریسپانسیو، امنیت، سرعت بالای لود شدن و... لازم و ضروری می باشد. شرکت ره وب یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه ی طراحی سایت می باشد که با تکیه بر دانش و تجربه ی خود و با رعایت اصول و استانداردها به طراحی سایت حرفه ای شما می پردازد.