سفارش تبلیغ
صبا ویژن

mahtabi blog

تبلیغات محیطی در تهران

تبلیغ در هر فضایی که مشتری شما در آنجا بیشترین حضور را دارد، می‌تواند وجود داشته باشد. تبلیغات شما درآن محیط باید به گونه‌ای باشد که بیشترین درگیری را برای ذهن مخاطب ایجاد کرده و در خاطر او بماند. می‌خواهید بدانید چگونه تبلیغاتی انجام دهید که در ذهن‌ها باقی بماند؟ باید تبلیغاتتان را به ‌گونه‌ای که کمتر دیده شده و با یک طراحی‌ متفاوت در هرمکانی قرار دهید. تبلیغات محیطی پیام شما را به‌صورت ساده اما پرقدرت انتقال می‌دهد، به طور مثال ساخت تیزر تبلیغاتی و نمایش آن در بیلبودرهای سطح شهر. کلید موفقیت در تبلیغات محیطی این است که مکان و فرمت مناسب برای تبلیغ را پیدا کرده و آن‌ را با پیامی تاثیرگذار منتشر کنید. در این مقاله به شما برای ساخت موثرترین تبلیغات محیطی کمک خواهیم کرد.

تبلیغات محیطی

چرا تبلیغات محیطی در تهران انجام دهید؟

رسانه‌های محیطی به عنوان یک عامل مهم در تبلیغات، به‌سرعت در حال توسعه هستند. در اینجا به پنج دلیل اشاره می‌کنیم که چرا این نوع از تبلیغات را در برنامه بازاریابیتان باید قراردهید.

1- زمینه تبلیغات گسترده‌ای را فراهم می‌کند.

شما می‌توانید برای معرفی برند خود از هر فضایی استفاده کنید. اگر شما اولین کسی هستید که دریک محیط خاص تبلیغ می‌کنید، یک تجربه جدید برای مخاطبین هدف خود ایجاد می‌کنید که احتمالا تاثیری ماندگار بر آن‌ها می‌گذارد. ساخت تیزر معرفی برند یکی از بهترین راه های معرفی کسب وکار و برند کاری شما می باشد.

2- تاثیرگذاری بیشتر با تبلیغات متفاوت

تبلیغات محیطی در تهران به برندها این اجازه را می‌دهد تا یکنواختی‌ در تبلیغات را از بین ببرند. برای مثال اگر می‌خواهید تبلیغات در روزنامه یا مجله انجام دهید، مخاطبین هدف شما هم‌زمان با بیست آگهی چاپی مشابه مواجه هستند. تبلیغ کردن به‌ این شکل اشباع است و توجه مخاطبان را جلب نمی‌کند. رسانه‌های محیطی به شما این امکان را می‌دهد که عجیب و غافل‌گیرکننده تبلیغات کنید تا هیچکس نتواند شما را نادیده بگیرد و در یادها بمانید.

تبلیغات محیطی

3- یک تجربه جدید برای مخاطب خلق کنید.

این نوع تبلیغات به دلیل ماهیت خلاق وغیرمرسومی که می‌توانند داشته باشند، توانایی جلب توجه دارند. تبلیغات محیطی در تهران امکان استفاده و ترکیب عناصر مختلف برای تبلیغ را فراهم می‌کند. این روش بسیار موثر است زیرا مخاطبان هدف شما ارتباطی شخصی‌تر با برند شما برقرار می‌کنند.

4- تبلیغات را در محیط نزدیک به کسب وکارتان انجام دهید.

یک تبلیغات محیطی قوی و جذاب در نزدیکی محل فروشگاهتان می‌تواند باعث شود تا مخاطبان سریع اقدام به بازدید از فروشگاهتان کنند. زمانی که تبلیغات محیطی هیجان انگیز یا عجیب برندتان را در نزدیکی فروشگاهتان انجام می‌دهید، بین زمانی که مخاطب تبلیغتان را می‌بیند تا زمانی که برای بازدید از فروشگاهتان می‌آید، فاصله‌ نمی‌افتد و این باعث می‌شود که فراموش نشوید.
به طور مثال تبلیغات بیلبورد که یکی از اصلی ترین روش های آگهی های محیطی است را در نزدیک محل کسب وکار خود اجاره کرده و با طراحی های خلاقانه آگهی های متنوعی برای مشتریان خود نمایش دهید.

5- با بودجه کم هم می‌توانید نتیجه بگیرید.

در نهایت وقتی‌که زمان به بررسی هزینه‌ها می‌رسد، تبلیغات محیطی در تهران بسیار انعطاف‌پذیر است. هزینه تبلیغات محیطی به‌شدت وابسته به نوع رسانه و محلی است که شما برای تبلیغاتتان انتخاب می‌کنید. با بودجه‌ای متوسط و مقداری بررسی و خلاقیت می‌توانید تبلیغاتی باکیفیت و تاثیرگذار ایجاد کنید. مثلا؛ برندهایی با بودجه‌های کم می‌توانند از تبلیغات محیطی که به‌صورت چاپی هستند استفاده کنند. مانند تبلیغ کلاس یوگا در عکس زیر: