سفارش تبلیغ
صبا ویژن

mahtabi blog

نظر

وظایف یک مشاور سئو چیست؟

در این مطلب می خواهیم بدانیم که وظایف یک مشاور سئو چیست ، یک مشاور سئو ، باید با دانش و امکاناتی که در اختیار دارد ، روش های صحیحی برای موفقیت در سئوسایت و پروژه به کار گیرد ، خوب است بدانید که این گاهی کافی نیست ، چرا که در رقابت در کلمه های دشوار گاهی ممکن است بدون اینکه بدانید با ده ها سایت که هرکدام تیمی حرفه ای در اختیار دارند مجبور به رقابت می شوید ، این خود امری است که کار را گاهی برای مدیران حرفه ای به دلیل هزینه های بالا ، کمی دشوار می کند ، در بعضی موارد مدیران بر اساس رقبای موجود تصمیم می گیرند سئو را از اولویت در دوره هایی خارج نمایند ، یهنی این بهترین کار در آن زمان خاص خواهد بود ، ولی با آموزش سئو می توان یک سایت را به بهترین شکل ممکن سئو کرد و به صفحات اول گوگل رساند و این امر مستلزم کمک گرفتن از یک مشاور سئو حرفه ای خواهد بود.اطاعات بیشتر رو میتونید اینجا مطالعه کنید .


مشاوره رایگان سئو از مهمترین فعالیت های سئوکار محسوب می شود. سئوکار ارائه دهنده مشاوره رایگان سئو در کسب و کارهای گوناگون است. سئوکار با ارائه مشاوره حرفه ای و تصمیم سازی در زمینه سئو و طراحی وب سایت توسط متخصصین با تجربه دارای این توانایی است که بتواند برای پروژه های بزرگ و کوچک در حوزه های مختلف کسب و کار راه کارهای مناسب ارائه نماید.


لیست خدمات سئو سایت

سئو تکنیکال یا سئو فنی

ربات های گوگل سایت شما را به درستی درک نمی کنند، اگر کد های شما بهینه نباشد، 1 ثانیه سریع تر لود شدن یعنی فروش چند برابر. فروش چند برابر را از دست ندهید.


استراتژی محتوا

بسیاری از برند ها بعد از تولید 4000 بلاگ پست (حداقل 200 میلیون تومان هزینه) به فکر داشتن یک استراتژی محتوایی برای سایت می افتند. با ما از روز اول فرایند قبل از خرید را تارگت کنید.


تحلیل سلامت سایت

سلامت سایت برای شروع سئو بسیار مهم است. بررسی استراتژی سایت برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی سخت ضروری است.


سایت های زیادی بعد از سال ها کار و هزینه های لینک بیلدینگ به نتیجه دلخواه نرسیده اند. گرفتن لینک های با ارزش برای افزایش قدرت دامنه نیاز به دیتابیس، خلاقیت و ایده پردازی دارد.


سئو داخلی

بعد از بهینه شدن زیر ساخت سایت، نوبت به بهینه سازی صفحات وبسایت با استراتژی داینامیک کیورد لیدر است.


سوشیال مارکتینگ

بازاریابی در شبکه های اجتماعی از طریق تولید محتوا و راه اندازی کمپین هایی کارآمد برای تبدیل بینندگان به مشتری و ساختن سوشیال سیگنال.


مشاوره سئو

ره وب با داشتن تیم تخصصی مشاور سئو و با پیاده‌سازی استراتژی منحصر به شما، بهترین مشاوره سئو را در جهت افزایش بازدید و فروش را ارائه می‌دهد.

شرکت ره وب با بیش از 10 سال تجربه در زمینه راه اندازی و طراحی استارتاپ و ارائه خدمات دیجیتالمارکتینگ توانسته با جلب رضایت مشتریان و کسب نماد اعتماد الکترونیک به یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ تبدیل شود، ما در راستای رسیدن شما به اهدافتون تلاش میکنیم و پیشرفت و توسعه کسب های شما برای ما در اولویت  قرار دار، به همین دلیل است که ما در تمام مدت همکاری با شما در هر زمینه ای که شما نیاز داشته باشید برای گسترش کسب و کارتان میتوانید روی کمک ره وب حساب کنید


مشاوره رایگان سئو سایت ره وب

شرکت ره وب سال ها است که بطور تخصصی و حرفه ای در زمینه ارائه خدمات سئو و طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کند و همیشه در ارائه خدمات و مشاوره به مشتریان تمام تلاشش را می کند. مشاوران شرکت ره وب علاوه بر ویژگی های فوق بطور تخصصی و 24 ساعته به مشاوره و راهنمایی شما می پردازند و مهمترین مزیت این است به صورت رایگان مشاوره می دهند. برخی از مهمترین خدمات رسانی های ره وب که با توجه به میزان بودجه و نیاز شما تعیین می شود شامل:


1- تعیین هویت و اهداف برند


2- مشاوره در انتخاب اسم، لوگو و دامنه سایت یا اپلیکیشن


3- ارائه انواع استراتژی های مهم برای افزایش محبوبیت و پیشرفت برند تان


4- تهیه پروپوزال


5- معرفی و اموزش کار با ابزار های مهم دیجیتال مارکتینگ و مدیریت بخش های مختلف سایت


6- انتخاب بهترین شرکت یا متخصص طراحی سایت


7- تخمین هزینه های پیش رو مثل هزینه طراحی سایت، تبلیغات مثل ریپورتاژ و استخدام نیرو های متخصص